Відділ освіти Скадовської міської ради
Положення про відділ освіти Скадовської міської ради
Конкурсний відбір на посаду директорів Таврійського і Широківського ліцеїв Скадовської міської ради (відео 1, відео 2)
ІНФОРМАЦІЯ
про перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі на посаду директора Широківського ліцею Скадовської міської ради
Відповідно до пункту 7 Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Скадовської міської ради, затвердженого рішенням ХІІІ сесії Скадовської міської ради VIII скликання від 14.05.2021 № 363, рішенням конкурсної комісії (протокол засідання від 14.06.2021 року № 1) до участі у конкурсному відборі на посаду директора Широківського ліцею Скадовської міської ради допущено єдиного кандидата СЕМКІВ Марію Петрівну.
ІНФОРМАЦІЯ
про перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі на посаду директора Таврійського ліцею Скадовської міської ради
Відповідно до пункту 7 Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Скадовської міської ради, затвердженого рішенням ХІІІ сесії Скадовської міської ради VIII скликання від 14.05.2021 № 363, рішенням конкурсної комісії (протокол засідання від 14.06.2021 року № 2) до участі у конкурсному відборі на посаду директора Таврійського ліцею Скадовської міської ради допущено єдиного кандидата ЗІНЧЕНКО Ольгу Василівну.
Додаток 1
до рішення ХІІІ сесії Скадовської міської ради
VIII скликання від 14.05.2021 № 364
ОГОЛОШЕННЯ
про конкурс на посаду директора Широківського ліцею
Скадовської міської ради
Скадовська міська рада оголошує конкурс на заміщення посади директора Широківського ліцею Скадовського міської ради, який знаходиться за адресою: Херсонська обл., Скадовський р-н, с.Широке, вул. Ладичука, 31.
Претенденти на заміщення зазначеної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до Закону «Про повну загальну середню освіту».
Умови оплати праці директора ліцею встановлюються відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 15 квітня 1993 року № 102 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення працівників освіти» та від 26 вересня 2005 року № 57 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання, довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Етапи конкурсу:
1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі - протягом 20 календарних днів після оприлюднення оголошення про конкурс.
2. Перевірка комісією поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам, допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі (протягом 5 робочих днів після встановленого терміну подання документів).
3. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу – протягом 2 днів після рішення про допущення кандидатів до конкурсу.
4. Проведення конкурсного відбору проводиться у 3 етапи:
- тестування згідно примірного переліку питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 19.05.2020 №654.
- розв’язання ситуативного завдання (зразок якого оприлюднено на сайті Скадовської міської ради https://skadovsk-gromada.gov.ua/viddil-osviti-skadovskoi-miskoi-radi-14-38-19-29-01-2021).
- відкритої публічної презентації перспективного плану розвитку навчального закладу.
5. Визначення переможця конкурсу, оприлюднення результатів конкурсу – протягом 3 робочих днів після конкурсного відбору.
Після закінчення строку подачі документів кандидатів буде повідомлено про місце і час проведення конкурсну.
Документи приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення за адресою: Херсонська обл., м.Скадовськ, вул. Гагаріна, 63 (кабінет № 5).
Уповноважена особа з надання інформації про конкурс та прийняття документів для участі у конкурсі: секретар Скадовської міської ради – Палюх Ю.Б.
Тел: +380503816896.
Електронна пошта: skprod17@ukr.net
Додаток 1
до рішення ХІІІ сесії Скадовської міської ради
VIII скликання від 14.05.2021 №365
ОГОЛОШЕННЯ
про конкурс на посаду директора Таврійського ліцею
Скадовської міської ради
Скадовська міська рада оголошує конкурс на заміщення посади директора Таврійського ліцею Скадовського міської ради, який знаходиться за адресою: Херсонська обл., Скадовський р-н, с-ще.Таврія, вул. Шкільна, 30.
Претенденти на заміщення зазначеної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до Закону «Про повну загальну середню освіту».
Умови оплати праці директора ліцею встановлюються відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 15 квітня 1993 року № 102 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення працівників освіти» та від 26 вересня 2005 року № 57 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання, довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Етапи конкурсу:
1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі - протягом 20 календарних днів після оприлюднення оголошення про конкурс.
2. Перевірка комісією поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам, допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі (протягом 5 робочих днів після встановленого терміну подання документів).
3. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу – протягом 2 днів після рішення про допущення кандидатів до конкурсу.
4. Проведення конкурсного відбору проводиться у 3 етапи:
- тестування згідно примірного переліку питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 19.05.2020 №654.
- розв’язання ситуативного завдання (зразок якого оприлюднено на сайті Скадовської міської ради https://skadovsk-gromada.gov.ua/viddil-osviti-skadovskoi-miskoi-radi-14-38-19-29-01-2021).
- відкритої публічної презентації перспективного плану розвитку навчального закладу.
5. Визначення переможця конкурсу, оприлюднення результатів конкурсу – протягом 3 робочих днів після конкурсного відбору.
Після закінчення строку подачі документів кандидатів буде повідомлено про місце і час проведення конкурсну.
Документи приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення за адресою: Херсонська обл., м.Скадовськ, вул. Гагаріна, 63 (кабінет № 5).
Уповноважена особа з надання інформації про конкурс та прийняття документів для участі у конкурсі: секретар Скадовської міської ради – Палюх Ю.Б.
Тел: +380503816896.
Електронна пошта: skprod17@ukr.net