Підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради за січень-лютий 2025 року
Дата: 28.02.2025 11:17
Кількість переглядів: 52
З початку поточного року відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради було надано 682 адміністративних послуги, серед них:
- 365 консультацій;
- 88 витягів з Реєстру територіальної громади Скадовської міської ради;
- 179 громадянам внесено зміни до інформації в Реєстрі територіальної громади Скадовської міської ради;
- 21 громадянину оброблено та внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України повідомлення про пошкоджене майно, також 7 осіб подали інформаційні повідомлення про пошкоджене майно до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
- 16 осіб знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за повідомленням Державної міграційної служби України;
- 6 особам надано витяги з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Опрацьовано 30 звернень від мешканців Скадовської територіальної громади стосовно питання надання адміністративних послуг.
Надано інформацію на 4 запити отриманих від нотаріусів, що дозволило нашим мешканцям оформити документи на спадщину.
Оброблено 4 запити на інформацію від суду щодо надання відомостей про реєстрацію місця проживання та інших персональних даних, що містяться в Реєстрі територіальної громади.