Підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради за січень 2025 року
Дата: 04.02.2025 10:24
Кількість переглядів: 29
З початку поточного року відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради було надано 343 адміністративних послуги, серед них:
- 201 консультація;
- 43 витяги з Реєстру територіальної громади Скадовської міської ради;
- 85 громадянам внесено зміни до інформації в Реєстрі територіальної громади Скадовської міської ради;
- 2 громадянам оброблено та внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України повідомлення про пошкоджене майно, також 2 особи подали інформаційні повідомлення про пошкоджене майно до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
- 5 осіб знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за повідомленням Державної міграційної служби України;
- 5 особам надано витяги з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Опрацьовано 24 звернення від мешканців Скадовської територіальної громади стосовно питання надання адміністративних послуг.
Надано інформацію на 2 запити отриманих від нотаріусів, що дозволило нашим мешканцям оформити документи на спадщину.
Оброблено 2 запити на інформацію від суду щодо надання відомостей про реєстрацію місця проживання та інших персональних даних, що містяться в Реєстрі територіальної громади.