6 років тому, 8 жовтня 2018 року, розпочав роботу контакт-центр Національної служби здоров'я України
За цей час на 1677 надійшло 2 млн 400 тис. 067 дзвінків.
Станом на сьогодні 12 операторів відповідають на питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ.
Найчастіше вони стосуються первинної медичної допомоги — це 47% від усіх звернень, спеціалізованої медичної допомоги — 39% та програми реімбурсації — 9%.
Здебільшого телефонують пацієнти — 60% від всіх звернень. А також лікарі — на них припадає 30% дзвінків. Решта — це керівники закладів охорони здоров’я (майже 9 %) та небагато військових (менше 1%).
Нагадаємо, наші оператори відповідають на дзвінки у робочі дні з 9:00 до 18:00, але в п’ятницю до 16:45. В інший час працює автовідповідач, який надає інформацію на поширені питання. Усі дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів.