Скадовська міська громада
Херсонська область, Скадовський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформуємо про роботу відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради!

Дата: 29.04.2024 13:17
Кількість переглядів: 30

З початку поточного року відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради було надано 1284 адміністративні послуги, серед них:

- 160 консультацій;

- 133 витяги з реєстру Скадовської територіальної громади;

- 735 громадянам внесено зміни до інформації в реєстрі Скадовської територіальної громади;

- 18 громадянам оброблено та внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України повідомлення про пошкоджене майно;

- 86 осіб знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за повідомленням Державної міграційної служби України.

Опрацьовано 146 звернень від мешканців Скадовської територіальної громади стосовно питання надання адміністративних послуг.

Надано інформацію на 6 запитів отриманих від нотаріусів, що дозволило нашим мешканцям оформити документи на спадщину.

Водночас нагадуємо, вчасно проведена актуалізація відомостей в реєстрі територіальної громади дозволить Вам отримати витяг про місце реєстрації протягом кількох хвилин, без черг і відвідування ЦНАП. Нині гостро стоїть питання щодо наповнення реєстру Скадовської територіальної громади, тому ми вкотре звертаємося до всіх мешканців нашої громади з проханням долучитися до формування реєстру. Для цього Ви можете заповнити Google Форму за посиланням: http://surl.li/phgut.

Отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг можна за номером телефону +380505526048 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal) з понеділка по п’ятницю з 09 до 16 години.

 

З повагою

Відділ надання адміністративних послуг

виконавчого комітету міської ради



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора