Інформуємо про роботу відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради!
За перший квартал поточного року відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради було надано 1087 адміністративних послуг, серед них:
- 120 консультацій;
- 105 витягів з реєстру Скадовської територіальної громади;
- 664 громадянам внесено зміни до інформації в реєстрі Скадовської територіальної громади;
- 11 громадянам оброблено та внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України повідомлення про пошкоджене майно;
- 74 особи знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за повідомленням Державної міграційної служби України.
Опрацьовано 108 звернень від мешканців Скадовської територіальної громади стосовно питання надання адміністративних послуг.
Надано інформацію на 5 запитів отриманих від нотаріусів, що дозволило нашим мешканцям оформити документи на спадщину.
Водночас нагадуємо, вчасно проведена актуалізація відомостей в реєстрі територіальної громади дозволить Вам отримати витяг про місце реєстрації протягом кількох хвилин, без черг і відвідування ЦНАП. Нині гостро стоїть питання щодо наповнення реєстру Скадовської територіальної громади, тому ми вкотре звертаємося до всіх мешканців нашої громади з проханням долучитися до формування реєстру. Для цього Ви можете заповнити Google Форму за посиланням: http://surl.li/phgut.
Отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг можна за номером телефону +380505526048 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal) з понеділка по п’ятницю з 09 до 16 години.
З повагою
Відділ надання адміністративних послуг
виконавчого комітету міської ради