Скадовська міська громада
Херсонська область, Скадовський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Сучасні проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку

Дата: 15.10.2020 16:11
Кількість переглядів: 3622

13 жовтня 2020 року у ЗДО (ясла-садок) №5 «Червона Шапочка» відбувся семінар-практикум «Сучасні проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку». Мета проведення семінару – відкрита можливість для кожного педагога підвищити свою компетентність з екологічного виховання дошкільників та поглиблення теоретичних знань та практичних умінь педагогів з організації еколого-природничої освіти вихованців у сучасному ЗДО.

 

Під час теоретичної частини семінару вихователь-методист Галина Савонік закріпила знання педагогів про основні завдання, форми, методи та прийоми роботи з екологічного виховання дошкільників. У практичній частині заходу педагоги поділилися досвідом використання різноманітних форм діяльності в цілях підвищення ефективності освітнього процесу по даній темі.

 

Вихователь Яна Дудченко поділилася з колегами досвідом роботи з дитячого експериментування та шляхом використання паперу, оцту, олії, молока, барвників, звичайної піни для гоління, презентувала низку цікавих дослідів.

 

Про важливість використання логічних задач в екологічному вихованні дошкільнят говорила у своєму виступі «Екологічний зорепад» вихователь Анна Готман. «Як задовольнити пізнавальну активність маленьких «чомучок»? Як це можливо зробити, - говорила вихователь Лариса Серженко.

 

Вихователь Інна Ружина провела зі слухачами міні майстер- клас «Збирамось на вікенд», під час якого з природного матеріалу педагогами були виготовлені не тільки всі необхідні атрибути для пікніка, а також «веселі чоловічки» з жолудів - його безпосередні учасники.

Як вдало використовувати в роботі з дошкільнятами народну мудрість про природні явища і об ?єкти, поділилася з колегами вихователь Наталя Костіна.

 

Вихователь-методист Галина Савонік запропонувала учасникам зібрання майстер – клас «Флораріум - пейзаж в мініатюрі». Педагоги власноруч створили флораріуми, які тепер стануть окрасою природничих осередків у групах та будуть надихати на нові ідеї поєднання об ?єктів живої і неживої природи в скляній ємкості. А ще залучити до цієї цікавої роботи малечу.

 

Природа для дитини – це жива лабораторія, де можна спостерігати за безліччю неймовірно цікавих речей. Щоб цей процес був цікавим та пізнавальним, вихователі всіх вікових груп презенували сенсорні коробки. Кожна з них прекрасна своєю універсальністю , з якою можна грати у що завгодно. Дитина може чіпати, пересипати, переливати, досліджувати, закопувати, відкопувати і просто грати, і все це, що дуже важлив, не вимагає великих матеріальних затрат.

 

Екологічне виховання є складовою частиною всебічного і гармонійного розвитку особистості. Тому  педагогам необхідно спрямувати свою діяльність на те, щоб виховати в кожної дитини почуття особистої відповідальності за все живе на Землі.



« повернутися

Код для вставки на сайт