Що робити з документами у новій системі оцінювання повсякденного функціонування особи?
Ми отримали багато запитань про те, які документи потрібні для проходження оцінювання повсякденного функціонування людини, яке впроваджується 1 січня 2025 року. Пояснюємо, як усе працюватиме.
Що потрібно знати?
У новій системі оцінювання функціонування перелік документів залишатиметься майже незмінним, однак зміниться формат їх подання. Усі документи лікар передаватиме через електронну систему — він має прикріпити їх до справи у форматі pdf, або png, або jpg.
✔️ Електронне направлення — структурована електронна форма, яку формує лікуючий лікар у новій електронній системі. У ній міститься вся необхідна інформація про ваш стан здоров’я та причини для проведення оцінювання.
✔️ Медичні виписки амбулаторні чи зі стаціонару, висновки лікаря та результати обстежень.
✔️ Документи, що підтверджують причину інвалідності.
Як діяти?
- Зверніться до свого лікаря.
- Підготуйте всі необхідні документи.
- Лікар внесе всю інформацію до електронної системи та створить направлення для вас.
- Ви отримаєте сповіщення від медичного закладу про форму, час і місце оцінювання.
- Розгляд відбудеться залежно від визначеного формату в призначений день.
- Рішення експертної команди також прийде на електронну пошту чи рекомендованим листом, та необхідна інформація буде передана до органів соціальної сфери.
Детальніше про документи та кроки – на сайті МОЗ.
Нова система забезпечує швидкий обмін інформацією та прозорість процесу. Усі етапи — від направлення до ухвалення рішення — стають зрозумілішими і доступнішими.