Інформуємо про роботу відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради!
З початку поточного року відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради було надано 676 адміністративних послуг, серед них:
- 51 консультація;
- 45 витягів з реєстру Скадовської територіальної громади;
- 521 громадянину внесено зміни до інформації в реєстрі Скадовської територіальної громади;
- 5 громадянам оброблено та внесено до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України повідомлення про пошкоджене майно;
- 54 особи знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за повідомленням Державної міграційної служби України.
Опрацьовано 39 звернень від мешканців Скадовської територіальної громади стосовно питання надання адміністративних послуг.
Надано інформацію на 3 запити отриманих від нотаріусів, що дозволило нашим мешканцям оформити документи на спадщину.
Водночас нагадуємо, що для отримання витягу з реєстру Скадовської територіальної громади або актуалізації відомостей про місце реєстрації (для коректного відображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, порталі «ДІЯ») необхідно заповнити Google Форму за посиланням: http://surl.li/phgut.
Отримати консультацію з питань надання адміністративних послуг можна за номером телефону +380505526048 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal) з понеділка по п’ятницю з 09 до 16 години.
З повагою
Відділ надання адміністративних послуг
виконавчого комітету міської ради