Скадовська міська громада
Херсонська область, Скадовський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Скадовська філія ДП «Адміністрація морських портів України»

Дата: 21.01.2021 16:04
Кількість переглядів: 355

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Скадовська філія ДП «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Скадовського морського порту)

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

код ЄДРПОУ 38728486

фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

Фото без опису

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

757700, Україна, Херсонська обл., Скадовський район, м. Скадовськ, вул. Мангубінська, 2,

тел.: +38 (05537) 5 45 90

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планована діяльність полягає у капітальному ремонті причалу 1 ділянки 2 в акваторії Скадовського морського порту з метою нарощування виробничих потужностей та створення оптимальних умов для вантажовласників.

Технічна альтернатива 1:

З метою реалізації планованої діяльності  буде проведено капітальний ремонт ділянки 2 (конструкція – заанкерованний больверк) довжиною 56,6 м шириною 13,65 м зі збереженням напрямку існуючої лінії кордону причалу 1; капітальний ремонт ділянки сполучення причалу 1 зі стінкою  берегоукріплення існуючого затону довжиною 8,65 м шириною 13,65 м; устрій нового покриття зі збірних залізобетонних пліт.

Глибина біля кордону залишається існуюча, що складає 4,5 м від «0» порту.

Площа території в межах проектування становить 830 м2

При виконанні капітального ремонту причалу використовується будівельна техніка і плавтехніка, яка працює на бензині та дизельному пальному.

Під’їзд  до ділянки, що підлягає  капітальному ремонту, здійснюється за сформованій транспортній схемі морського порту Скадовськ.

Технічна альтернатива 2:

Технічна альтернатива передбачає залучення плавтехніки, яка працює на мазуті.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Капітальний ремонт причалу №1 (ділянка 2) передбачається в акваторії Скадовського морського порту за адресою: Херсонська обл., Скадовський район, м. Скадовськ, вул. Мангубінська, 2.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Не розглядається, так як планованою діяльністю передбачається капремонт вже існуючого об’єкту.

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Капітальний ремонт причалу спрямований  на розвиток порту, ефективне та раціональне використання його виробничих потужностей, створення оптимальних умов для власників вантажу. Реалізація планованої діяльності дасть змогу збільшити податкові відрахування до бюджету за рахунок збільшення вантажообігу, поліпшити умови праці при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів та створення додаткових робочих місць.

Під час діяльності об’єкту не виникатиме загроза здоров’ю населення. Експлуатація об’єкту не суперечить функціональному зонуванню прилеглої території та не пов'язана з генерацією будь-яких специфічних впливів на людину, які можуть спричинити захворювання або погіршення умов проживання населення.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Параметри ділянки 2 причалу №1 не змінюються. Довжина ділянки капітального ремонту – 56,6 м. Конструкція розрахована на глибину біля причалу 4,5 м. Конструкція причалу передбачена у вигляді заакнерованого больверку із металевого шпунта  довжиною 12,0 м. Анкеровка шпунтової стінки передбачена за анкерну стінку з металевого шпунта:

- на ділянці довжиною 19,2 м (секція 1) шпунт типу GU11N (сталь марки S240GP), відмітка низу шпунта мінус 11,65 м  БС;

- на ділянці довжиною 19,2 (секція 2) шпунт типу GU11N (сталь марки S240GP), відмітка низу шпунта мінус 9,65 м БС;

- на ділянці довжиною 18,2 м (секція 3) шпунт типу GU11N (сталь марки S240GP), відмітка низу шпунта мінус 6,65 м БС.

Анкерні тяги передбачені імпортної поставки Ø=52 мм рядові та Ø=65 мм тумбові. Крок анкерів – 2,4 м. Заповнення пазухи споруди передбачено піщаним ґрунтом з кутом внутрішнього тертя не менше 28 градусів. Передбачено відновлення кам’яного відсипання на лицьову стінку в місцях сполучень з існуючою конструкцію.

Збірно-монолітний залізобетонний  оголовок по шпунту влаштовується до глибини 0,18 м, яка дозволяє повністю захистити конструкцію у змінному рівні води.

Конструкція сполучення ділянки 2 причалу зі стінкою берегоукріплення існуючого затону довжиною 8,65 м аналогічна конструкції основної ділянки. Анкеровка лицьової стінки передбачена за палі з металевих труб Ø=630*10 мм з відміткою низу мінус 10,0 м БС. Анкерні тяги Ø=52 (сталь марки S240GP). Збірно-монолітний залізобетонний оголовок аналогічний оголовку ділянки 2.

Причал обладнаний швартовими тумбами типу ТСО-40 і відбійними пристроями у вигляді гумових циліндрів діаметром 400 мм довжиною 2,0 м, монолітним залізобетонним колесовідбійним брусом, а також металевими драбинами. На причалі встановлена кранова електроколонка.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1:

Планована діяльність буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства, діючих нормативних документів, стандартів, інструкцій, з врахуванням містобудівних умов та обмежень та дотримання умов іншої документації дозвільного характеру:

- щодо забруднення атмосферного повітря - не перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів;

- поверхневих вод - відсутність прямого інтенсивного впливу, у випадку перевищення значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в водному об’єкті - здійснення компенсаційних заходів;

- водні біоресурси – відсутність невідворотного впливу;

- підземних вод - відсутність впливу;

- щодо ґрунту - відсутність невідворотного впливу, здійснення компенсаційних заходів;

- щодо акустичного впливу - не перевищення допустимих рівнів шуму на робочих місцях та на межі нормативної санітарно-захисної зони, на межі найближчої житлової забудови.

щодо технічної альтернативи 2:

Екологічні та інші обмеження є аналогічними як для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1:

Не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 2:

Не розглядається.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1:

Інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно з законодавством України. Проектні рішення на період капітального ремонту та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту, проектними рішеннями передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи.

щодо технічної альтернативи 2:

Необхідна еколого-інженерна підготовка та захист території аналогічні технічній

альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1:

Не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 2:

Не розглядається.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів:

щодо технічної альтернативи 1:

  • клімат і мікроклімат – негативна дія не очікується;
  • повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин від двигунів будівельних механізмів та транспорту, при пересипці будівельних матеріалів, при проведенні зварювальних, газорізальних, фарбувальних та інших робіт;
  • водне середовище – негативний вплив при проведенні робіт з демонтажу та капремонту (можливе забруднення акваторії поблизу причалу викидами пилових фракцій);
  • ґрунти – утворення відходів, та подальше поводження з ними;
  • шумове забруднення – вплив пов’язаний з роботою двигунів будівельної техніки і транспорту та їх обслуговування;
  • природно-заповідний фонд – негативна дія не очікується;
  • рослинний та тваринний світ – присутність людей та обладнання на технологічних майданчиках;
  • навколишнє соціальне середовище – збільшення вантажообігу, створення оптимальних умов для освоєння існуючих та створення перспективних вантажопотоків;
  • навколишнє техногенне середовище – пам’ятки архітектури, історії і культури, зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкту відсутні.

щодо технічної альтернативи 1:

Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.

щодо технічної альтернативи 2:

Технічна альтернатива не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1:

Територіальна альтернатива не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 2:

Територіальна альтернатива не розглядається.

 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Планована діяльність належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, згідно п. 22 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII, а саме – розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.

 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення транскордонного впливу відсутні.

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

  1. Громадське        обговорення обсягу            досліджень   та        рівня  деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

  1. Рішення про провадження планованої діяльності 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

що видається Державною архітектурно-будівельною інспекцією України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Департамент екологічної оцінки та контролю, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, тел./факс. (044) 206-31-40, (044) 206-31-13, e-mail: OVD@mepr.gov.ua, контактна особа: Тіщенкова Марина Олегівна, директор Департаменту екологічної оцінки та контролю

 (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

21 січня 2021 року

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)

20211197283

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт